04/03-09 - Första dagen på påsklovet!

Hej Hopp! Nu skriver jag igen...
Idag är det lördag och första dagen på påsk lovet (Jippi) ! =)
Idag vaknade jag typ halv nio... (vilket är tidigt för mig)... Jag gick upp och åt frukost med mamma och pappa i köket... Sen tittade jag lite på TV... Jag satt och ritade lite för att jag hade tråkigt, och sen gick mamma och jag och Mitzie ut ca halv 2och fixade trägorden som såg ut som en katastråf (bokstavligen)... Men nu är den fin... Vi tog bort gräs och alla löv och klippte ner vår björnbärs-buske, som hade jätte vassa stora taggar... Nu fattas det bara fina blommor till trägorden och lite fantasi för att få det fint... =) ... Mamma och jag ska se en film som heter "röda stekta tomater" imorgon som vi har lånat... och mamma påstår att den är jätte bra... Så det är den väll...

Men nu måste jag gå...  mamma och jag ska äta glass och jordgubbar!

Bye Bye / Adios / Chao / Hej då ///: Carro

PS! Nu är mizzie helt slut efter att ha varit ute hela dagen...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: