1 april 09 - April April...

Tjalojjsan allihoppa! Idag har ni väll blivit lurade eftersom det är 1 APRIL! Det är den stora dagen man ska luras! Jag har både blivit lurad och har lurat någon också =)

Mamma veckte mig ca 7.00 och sa
"Carro vi har försovit oss, och din klocka har stannat"
eftersom jag var nyvacken gick jag självklart på det pluss att jag hade glömt att det var1 april... Hehe...
Så jag svarade självklart " VA HAR VI"
mamma: Ja och jag kommer försent till jobbet
Jah: Men hallå då kommer ju jag också försent till skolan
Mamma: APRIL APRIL! HAHAHAHAH =)

Vid frukost lurade hon pappa att hans bil var  borta och det gick han på som vanligt! =)

I skolan idag så körde självklart alla med APRIL APRIL och även jag... Johanna tog mitt pennskrin sen ville jag ha tillbaka det så min kompis gick och hämta det och sa att jag ville ha tillbaka det...  Lite senare fråga jag Johanna om jag kunde få tillbaka pennskrinet...  Men eftersom hon trodde jag redan fått det vart hon helt pafff (Hehe) DÅ sa jag APRIL APRIL där fick jag dig Johanna =)
AJa annars har väll allting gått bra i skolan och så...  Det är påsk lov nästa vecka JIPPI! =) och vi har NO prov om ögat imorgon... Jag har pluggat så jag hoppas det kommer att gå bra... Föressten om alla får godkänt i vår klass kommer våran fröken bjuda på glass... MUMS!

Okej det var nog allt , Tror jag =/ Syns Cocarorroro

PS! Va med min söta 3:åriga granne elias idag, och han är sååå söt... Han vart rätt lessen när jag skulle gå... =´(

BYE BYE


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: