Har hänt & kommer hända...

Hejsan! Det har hänt lite saker sen jag skrev sist... (därefter rubriken) I tisdags var det idrottsdag... om jag inte här nämt det än... Det var simmning och vi skulle ta upp en docka på 2m djup (och jag klarade det, fast jag trodde att jag inte skulle det) ... På kvällen sen hade jag tecknik rep på teatern, det gick rätt så bra. I lördags hade  vi helg rep på teatern, och det var ganska roligt.... för det är ganska kul att vara på teatern hela dagen... Idag hade vi kurs dag, oh vi håller på med värdens roligaste kurs (ironiskt) =) .... Imorgon är jag ledig för vi har genrep och prämier på teatern imorgon... Fast jag är inte så närvös... Jag kommer få sov morgon för vi ska inte vara på teatern fören kl 12.00  på dan... =) sen har vi genrep och föreställning på kvällen... =) På torsdag har vi skolföreställningar och alla sjuor från min skola ska komma... Jag kommer att göra bort mig helt... =(

Aja nu måste jag kila ! Hörs //: Carro

PS! Inget PS idag... =)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: