Påsken 09

Tjoohoo.... Nu är jag här och skriver igen.... Imorgon är det sista dagen på påsklovet, och jag har hittat på lite olika saker den här veckan...

I Måndags Var jag med Angelica en stund sen gick jag, angelica och sebastian och köpte en present till angelica och sebastians morfar som fyllde år...
I Tisdags var jag på mammas jobb och klädde ut mig till en häxa som kallas "pärlhäxan"... Efter det gick vi och köpte blommor på torget
I Onsdags var jag och mamma på begravning för mammas farbror.... =´(
I Torsdags var jag bara hemma och tog det lungt...
I Fredags var jag hemma och tog det lungt och påskpysslade...

I Går var det ju påsk afton ... Så mamma, Anton och jag åkte till mina kusiner i barkaby för att fira påsken... (Pappa kom efter jobbet)... Min kusin Stina, jag och Anton hade jätte roligt vi kollade lite på datorn spelade spel och sånt det var jätte kul...  Stina är bara bäst, och hon är jätte ducktig på att rita! Jag fick 2 påsk ägg. Ett hemma som var kanska stort och ett hos mina kusiner som var lite mindre, men proppfullt med godis... MUMS!

Idag har jag varit ute nästan hela dagen...  Först vid 13.00 så åkte mamma, pappa och jag till bauhouse och köpte trägordssaker (växter,krukor, Jord). Efter det åkte vi till centrum och köpte lite att äta... Sen åkte vi hem... När vi kom hem började mamma och jag att plantera blommor och jordgubbar... och fixa lite i trägorden... Det Vart kannon fint... Jag släppte Mitzie lös för första gången lite gran bara... Efter vi varit ute gick vi in och fickade med tårta och påskmust! Sen tog jag ett jätte skönt bubbelbad och nu sitter jag här och skriver... 

Men nu måste jag gå Bye bye // Carro 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: