Detta hände 16 augusti...

JAG FYLLER ÅR! Den 16:de augusti fyllde jag år =) Mamma, pappa, anton o mitzie kom in och sjöng för mig på morgornen med tårta o presenter. Mmm... Tårta till frukost.

Jag fick:
1 dansmatta med spel
5 dea dem
1 nagelack
1 nagelfil
målar pennor plus målar block
2 filmer
1 cd-skiva
1 t-shirt
1 jätte fint hallsband
250 kr
 1 jacka
hårsnoddar

Dom som grattade mig var:
Min morbror
Min farmor o farfar
Min mormor
Sara
Matilde
Sanna
Astrid

Vid 1 tiden kom mina gamla grannar o fikade tårta hos oss och jag fick en present av dom =) Annars var det inte så mycket som hände men jag hade en jätte bra födelsedag =)

Kommentarer
Angelica

Har du glömt bort mig? Jag skickade ju ett LÅNGT sms till dig?



Angelica

2009-09-16 17:01:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: