Detta är inte klokt... 24/7-09

Det är inte klokt mamma har semester pappa jobbar anton är hos sin kompis som åker till norge idag och jag sitter HÄR.
Vi skulle typ åka till landet i mondags men vi är fortfarande hemma. Kanske ska åka ut idag men vet ej om det blir av. Mamma har städat hela veckan medans jag tittat på tv och inte gjort något kul. Anton har lekt me sin poolare hela veckan oxå. När jag tänker efter så har hela veckan sett likadann ut. Förutom igår da... för då städade jag mitt rum kastade några böcker och papper. Det vart SÅ fint, men istället så ligger det en gigantisk stor hög på mitt skrivbord med saker.
Måste ränsa ut mitt rum! 
Kom och tänka på falun. Undra om vi ska ha samma rumskompisar som förra gången, kanske?
Asså Madde vi måste hitta på något nån da vi har ju för tusan en stor choklad torta att baka och sen äta, det e ju bara så.... Saknar dig <3 Vi träffas ju aldrig nu för tiden. Vi har ju känt varann så länge men nu är det som vi bara struntar i det.

Jag måste åka till grönan nån da och planera ´min fest oxå, vill att den ska bli super. 
Detta är ju inte klokt att jah har så mycket att göra på mitt sommarlov oxå. 

Jag saknar alla kompisar. <3 Sofia Madde Sanna Sara Matilde Johanna Josse <3 
Ååååååååå Det är för mycket. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: