Detta har hänt. 13/7-09

Idag vaknade jag vid ca 10 tiden. Pappa väckte mig. Mamma jobbar den här veckan och det är pappas sista semester vecka för i sommar. Vid kl 11 imorse hämtade vi upp pappas kompis sen åkte vi 4 ut till landet. Det var meningen att vi skulle sätta upp ett tält då vi inser att vi glömt en låda med saker i där vi hämtade det. STOR SUCK. Det kanske är bäst jag börjar från början. Eller hur?

I fredags åkte vi till Enköping för att hämta ett tält till landet. Vi var där hela dagen. Det tog 1 timma och 30 min att åka dit, det var ganska tråkigt att sitta i bilen. När vi var framme träffade vi han vi skulle hämta tältet hos och det tog en stund att hämta alla sakerna. Anton och jag åt en glass medans. När vi var klara där (efter bara 2 timmar) så skulle vi hitta någonstans att äta lung midda, och det var inte lätt. =) Jämfört med stockholm så var det värdens minsta centrum man förstog inte ens att  det var ett centrum om man inte hade sett ica. I alle fall. vi åt på o,larys tror jag det hette det var jätte gått där. MUMS. Sen efter det så gick vi runt och kollade på platser som pappa varit på när han var liten. Det var jätte tråkigt. Men jag och min lillebrorsa kom på att det fanns en jätte stor godis affär som vi skulle få mamma och pappa att åka till. Å vi lyckades. HAHA =) Godis affären var som en stor klädaffär fast med massa godis istället för kläder. Anton och jag handlade lite mindre än ett kilo godis var =) Sen satte vi oss i bilen och åkte hem. Jag sov hela vägen hem. När vi kom hem packade vi om lite och sen åkte vi ut till landet och sov där.

Sen har vi varit där fram till igår kväll och åkte ut igen idag för att ställa upp tältet men så fattades det delar. Så pappa släppte av mig och anton hemma och köpte en var sin
+ meny åt oss på MacDonald och så fick vi ett varsit lila glas. (Nu har jag 3 glas 2 svarta och 1 lila.) Pappa och hans kompis fick åka till enköping för att hemta resten av delarna och står och bygger tältet just nu.

Men jag ska väll gå nu ska gosa lite med Missen Mitzie. //: Carro

PS! Mina sommarbilder är på väg att läggas ut.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: