Hej. 4/7- 2009

Nu sitter jag i husvagnen och hör rengnet och blåsen utanför.
Idag var vi hemma och kollade saker och hemtade nya klader och så. Imorgon kommer mina kompisar Therese och Sandra, och jag ska fixa lite saker innan dom kommer =P men det berättar jag mer om imorgon.

Jag får panik här i "ödemarken" jag har inte träffat en enda kompis på en hel vecka. Jag står inte ut det händer ju inget här. =(

Jag kom på en sak det kanske inte är någon som läser min blogg. Hoppas det =/ Annars sitter jag ju här och skriver för mig själv. HEHE =P
Aja alle fall. Ja jag säger alle fall istället för alla fall vissa störs sig på det men så är det.

Nu ska mamma och pappa se en film, action tror jag. Brorsan ska sy i något papper el.r något.
Själv vet jag inte vad jag ska göra. =(

Kanske ser en film. I don´t now?

Min pappa ska hela tiden låna min dator. Det är IRRITERANDE! Min brorsa sjunger hela tiden och han hittar på orden som han tror liknar engelska. Det är jobbigt att dela husvagn med två oxar som är så envisa. SUCK.

Aja nu ska jag väll inte babla så mycket mer el.r skriva HEHE =P

Hej då en uttråkad tjej på landet //: Carro =P


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: