Hej Nu är det riktig sommar 1/7-2009

Hejsan.
Nu sitter jag på landet och det är ganska mulet. På förmiddan har det rängnat och hela familjen sitter inne i husvagnen förutom mitzie för hon är ute  och springer i gräset. Igår badade jag för första gången i år, det var jätte skönt. Vi har jätte nära till stranden det är bara en stig som man tar ner dit. Det är ganska tråkigt här jag saknar alla kompisar. Men jag har byggt en liten damm här på landet och har tagit massor med fina bilder som jag ska lägga ut sen när jag har USB kabeln. Undra vad alla andra gör? Hoppas ni har roligt.
Igår spelade min brorsa och jag monopol som vi typ har gjort 100 gånger den här sommaren! Nu vill han spela igen. 

Men nu måste jag gå. Hej då.

PS! Det finns inget PS!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: