Kom på massa saker =P 1/7-2009

Hejsan igen jag kom på massa saker jag bara måste skriva.

Vecka 27 gjorde jag massor med saker.

Måndag: Var jag med Johanna. Först chattade vi sen så åkte jag till högdalen för att möta henne. Därifrån åkte vi till hennes mammas jobb i hötorget och köpte glass sen tog vi tuben till mig och spelade "i toy 2" (Kommer du ihåg johanna Run run run, go for it jump jump jump go for it... =P) Efter det gick vi på donken och dela på en pluss meny johanna fick glaset. Sen tog vi bussen till högdalen för att bowla men det var stängt så vi drog till hagsätra centrum tror jag och köpte en stor pepsi och en ben & jerry´s phich food. =) Den var så good. Efter det tog vi bussen hem till henne och på bussen träffade jag min kusin Tim. När vi kom hem till jojjo spelade vi alfapet och åt glass och drack pepsi.
Den dan var jätte kul jag fattade inte hur vi han med allting.

Och på kvällen när jag kom hem hjälpte jag mamma med hennes jobb arbete.

Tisdag: Tog det bara lungt och var i solen och köpte monopol classic.

Onsdag: Var jag med sofia hon kom till mig kl 14.00 och vi spelade lite spel och så sen åt vi på donken och jag tog en pluss menu och fick ett glas.

Torsdag: Var med sofia igen. Vi spelade SSX 3 ganska kul men hon vann för det mesta sen spela vi monopol ute på ute platsen. =P Det var jätte kul att träffa dig igen sofia det var ett tag sen. Hoppas du kan komma till landet någon dag =). 

Fredag: Tog det bra lungt spelade monopol med Anton. Jag vann =P

Lördag:  Var ute i solen och packade till landet.

Söndag: Åkte till landet med mamma, pappa, Anton & mitzie.

HEj då. //: CArro

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: