Mitzie skriver i bloggen.

Mjau.
Igår så hände massor med spänande jag tog minst 5 flugor som jag åt upp det var jätte gott. MUMS
Sen så var det massor med fluggor som smet. Jag busade med matte flera gånger igår. Jag smög på henne i gräset. Det är så ärligt att ligga i gräset och bli smutsig.

På eftermidagen så häne något konstigt. Jag hörde något som paslade i gräset några meter bort sen hör jag ett VOFF, det var en hund som jagade ett rådjur sen kom hunden springandes ut ur skogen och sprang på min gräsmatta iväg någonannanstans.
Sen när matte var och durcha kom det en katt som var större en mig och gick på mitt revir jag försvarade det så klart, Och jag VANN såklart.

Men nu måste jag gå och jaga fler flugor i gräset.

Mjau från missie på landet.  


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: