13 mars 2009

Hej hej allihoppa... Idag är det fredagen den 13:onde "uooo läskigt" (ironiskt). Idag var vi på skansen som jah berättade om sist jah skrev... Det var rätt så kul men inte det roligaste jah gjort. =) . Men vi var ändå inte där så länge... På torsdag ska jag och min kusin gå och bowla och det ska bli jätte kul, det ser jag värkligen fram emot eftersom jag har inte träffat henne på så länge... Jag fick för mig att rita idag och jag lyckades rita en rätt söt figur för en gångs skull, jag vart nästan stolt... I helgen måste jag rensa ut mitt rum och plugga. Även fast jag jobbat rätt hårt den här veckan har jag ändå nästan inte gjort någonting (Hel knäppt). Imorgon är det ju också melodifestivalen "globen finalen" den får man ju inte missa... Mitzie leker glatt om dagarna och är söt som vanligt... !

Måste gå nu, Carro!
PS! Kolla in min bild!

                                                 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: