16 mars 2009

Hej alla bloggare... Idag är det måndag och jag har haft fullt upp. I morse mötte jag Sebbe och vi tog sällskap till gullmars... I skolan hade jag seminarium för högre betyg i so, och jag tror det gick rätt så bra... Jag fick veta vad jag fick för betyg på so provet och jag fick 17,5 jag är jätte stolt för jag för man kunde bara få godkänt och för det skulle man ha 15 =) Jag hade Ph idag och vi fick en mittterminsrapport hem skickad, mamma sa att allt var bra enligt terminsrapporten(har inte läst den än). Efter ph-samtalet åkte jag hem till madde och skulle träna engelska glosor men det vart mest att vi titta på tv istället.
Jag har fått veta att jag kommer få vg plus på min bild uppgift =)

Måste gå nu //: Carro

PS! Madde gjorde min blogg jätte snugg... <3 madde <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: