19 mars 09 - Bowling

Hejsan! Idag var jag och bowlade med stina efter skolan... Jag hade rätt bråttom eftersom vi hade bokat bana till 14.30 och jag slutade klockan 14.00. Jag skulle möta stina på tunnelbansstationen nära bowlingen så jag var rätt så stressad så jah råkade gå på fel tåg när jag skulle byta så jah fick åka tillbaka 3 stationer... Vi kom till bowling hallen exakt 14,30 och satte sen igång att spela. Vi hade bokat 1 timme... men när det hade gått 1 timma och 15 min hadde det fortfarande inte banan sagt till att vi skulle sluta... Då gick vi och sa till för vi trodde att vi skulle få betakla för den där kvarten också.. men det behövde vi inte för det var dom som hade glömt bort att stänga av för oss... Stina och jag skulle igentligen gå och fika efter men hon kom på att hon behövde vara hemma till 17.00 så vi åkte hem istället.... Men det gör inget för jag var ändå nöjd med dagen som den var... Pluss att jag fick rätt så bra poäng på bowlingen, jag tror jag fick 369 poäng =)

Men måste kila nu ! Chao Carro

PS! Om jag inte redan har sagt det så fick jag VG på mitt steg 10 i spanska! (jippi) =)

Det Var kul stina <3 hoppas vi kan gör om det någon gång! =)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: