21/3-09 - Bio med sofia

Hej... Idag var jag på bio med sofia, det var roligt... Vi såg filmen "I taket lyser stjärnorna" och den var jätte sorglig...  Filmen handlade om en tonårs-tjej som hade en mamma som hade canser... Man fick följa flickans liv under den perioden det var som jobbigast med hennes mammas canser...
Tjejen fick en ny kompis som stöttade henne (vilket var bra). Jag grät halva filmen för den var så sorglig, precis som slutet var =) Det är verkligen en film man ska se om man vill gråta för nästan alla som jah känner som har sätt den har börjat gråta nån gång under filmen... 

Efter filmen gick sofia och jag hem till mig och satt och surfa på nätet... , och fixade våra bloggar lite också...  ! =) Vi gick igenom mitt manus som jag har på teatern också och skrattade rätt så mycket... Fast det är inte direkt en nyhet när jag är med sofia (hehe) =) 

PS! Igår ställde värkligen madde upp för mig, och jag vet att jag alltid kommer att kunna lita på dom bästa vänner jag har här i värden... Madde, Sofia, Mizzie !!! ... !!! =)

Kram Carro!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: