25/3-09

Hejsan!

Idag är jag ledig !!! Jippi...
eller jag har studiedag rättare sagt, men vi har bara en grej vi ska jobba med så det är nästan som ledigt  =) Idag har jag vaknat fyra gånger på morgornen.

05.00 Då var mizzie uppe och rev mitt rum
07.30 Då skulle anton snart till skolan, och stod och sjöng i sitt rum.
08.45 Då veckte mamma mig och sa att hon skulle till jobbet
09.45 Då veckte pappa mig och sa att han skulle till jobbet, och då gick jah upp och drak vatten ocn när jag kommer tillbaka har mitzie snott min säng och vägrar flytta på sig... Men i alla fall sen gick jag och åt fruckost och titta på tv, och nu sitter jag här vid datorn och chattar med kompisar och skriver i min blogg...

Igår prövade jag kläder inför fame jag ska typ ha svarta leggings, grön tjol, svart tröja, och typ en mini tyg väst i grönt! Kanse ska göra några kola smycken till kläderna också, jag får se...

Hörs senare, Kram carro!
PS! Nu ska jah gå och äta god glass!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: