29/3-09 Helgen

Hejsan!
I helgen har jag inte gjort speciellt mycket jag har mest sovit bort halva dagarna. I Torsdas hade jag, Jojjo och Josse jätte kul på lunchrasten. Vi var ute och tog jätte "fina" bilder på oss med jojjos och jossans mobiler. Det var äkta vårvädret då. I fredas skulle jag och jojjo vara ute och fota med jojjos kamera, men först gick vi och köpte två kexchoklad och en cola, vi trodde att det var lika varmt som i torsdas men det var iskallt ute så vi gick in efter en halv timma. I lördas sov jag till kl 11 typ och sen kolla jag mest på tv lite. På kvällen såg vi Robbinsson och åt thai-mat (mums). Kl 20.30 -21.30 så släckte vi alla lampor i huset för att då var det Earth houer. Idag (söndag) sov jag också till kl 11 och sen titta jag lite på tv. Men resten av dagen har jag mest suttit vid datorn. Jag ska göra min svenska läxa nu. Sen ska jag gå och ducha och efter ska jag dricka lite shai-latte med mamma och pappa.

PS! I fredas Kom jag på hur man gjorde shai-latte. Det är jätte gott.

PSS! I lördags hörde jag ett jätte knäppt telefon samtal som handlede om: Bussgarage - cykel -bil i snöstorm - handla - disktabletter - öl. ( Jag tjuvlystnade inte, Jag lovar)

Kram Caroline...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: