9 mars 09

Hej alla bloggläsare!
Idag hade vi kurs hela dagen i skolan... Jag han faktist med jätte mycket än vad jag brukar =) vilket brukar vara ibland nästan ingenting =) Jag har varit trött typ hela dagen så det var konstigt att jag kunde jobba överhuvud taget (hehe) ! Igår kväll efter jag varit med sofia så chattade jag med kompisar nästan hela kvällen så det vart rätt sent innan jag gick och la mig... Jag har kommit på att jag måste börja träffa mina kompisar mer allefall mer på helgerna =)
Fast jag har väldigt mycket den här veckan så vi får se hur det blir med det ( en sak i taget. )  Jag har prov glosor massor med skolarbete som måste göras plus att jag har tänkt hinna med mer roligare saker på fritiden också - Jag fattar inte hur jag ska hinna med alltihoppa, hur kunde jag planera in typ allting som går och göra under typ samma vecka. Jag var nog lite trött då kanske... Aja men måste kila nu ...

Tjao Carromizz <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: