Äntligen blogg...

 7 mars 2009

Hej... Idag öppna jag äntligen en egen blogg, det är så kul. Jag har typ suttit vid datorn hela dan och chattat och sånt för jag har varit så trött...
Mitzie har också varit jätte trött idag och har legat och såvit på tvättkorgen som står i badrummet som hon har som såvplats... men det gör inget för hon är sååå söt nar hon såver.
Egentligen hade jag planerat att jag skulle göra nåt med sofia idag men det vart inte så för hon skulle göra nåt annat, men vi ska hitta på något någon en annnan dag istället...

Måste kila nu, ska fixa min blogg lite //: Carro
    
                                      

                                                                                             

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: