onsdag 18 mars 09

Hejsan alla bloggare!
Idag har det varit en rätt vanlig dah i skolan... Men efter skolan skulle jag mamma och anton på bio och se premieren av Kenny Starfighter. Jag vet inte vad jag ska skriva om den filmen den var både lite skräck, acction och komedi...
Och den var både bra och dålig =) =( 
Jag, mamma, anton och mina kusiner jessica, robin och deras mamma lotti var och såg den på en rätt gammal biograf med överdrivet stor bio duk =)...
Jag rekomenderar den filmen för dom som är lite barnsliga men ändo vill att saker ska hända 11- 15 år...
Han kenny som var huvudrollen var riktigt pantad (helt korkad) och kunde typ ingenting men det slutade ändo som att han fick vad han ville...
Björn gustavsson spelade frisör i filmen också... Filmen var mycket bättre än jag trodde...
Imorgon ska jag och min kusin stina gå och bowla och det ska bli kalas kul... Hoppas hon inte är för bra bara =)

Chao! Carro <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: