Falun! Med mera XD

Igår kl ca 17.00 kom jag hem från falun. Det har varit jätte kul där men veckan gick så fort. I falun hade vi discos som var hur tråkigt som hälst. Det var typ inga där... så tråkigt och om det var några där så stod dom bara och hängde vid väggarna.

Idag hade jag jätte roligt... Det var fest... vi hade jätte roligt. Vi åt pizza och klassberg med banana split tillbehör, godis, läsk, chips m.m. Men roligaste var det när vi slängde oss över madde när hon fuskade till sig all chokladen från marabon. Så dåligt madde XD. Hoppas alla andra hade roligt.
Jag ville ha någon som sov över men det var ingen som gjorde det... Så nu får jag sitta här själv....
Just det... Tack för alla presenter som jag fick dom var jätte fina. //: Carro XD


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: