I veckan...

Ja veckan gick grymt fort så har inte hunnit med sjäv. men i alla fall.

I måndags hände inget speciellt....

I tisdags så följde jag med sanna till UR och fick spela in en dikt till hennes program som kommer att sändas i mars elr nåt.

I onsdags hade vi skolfoto och jag hoppas värkligen att jag vart bra... och man var typ tvungen att le med tänderna men jag vägrade och log normalt eftersom jag har tandstälning sen typ precis en vecka sen XD hoppas det vart bra. Jojjo jag och jenni hade grymt kul på svenskan oxå och jenni och hennes limstift... Asså jenni du borde bara jobba med det XD

Igår hade vi typ gympa och sen hände vi väll inte så mycket...

Idag är det fredag det är så skönt... Det var typ grillfest i Hagsätra men gick inte dit vet inte varför =P 
Hoppas dom som var där hade kul?! ...
Ja ska väll inte skriva så mycket mer ... Varför är alldrig någon inne på msn HAR typ damp... Hehe =)

Aja tjaoo //: den söta/bästa elr nåt... 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: