Spikar i munnen...!

Idag har det varit en ganska bra dag. Förutom några saker... Idag kl 8.30 var jaghos tandläkaren och fick tandställning (rels). Jag har inget direkt imot det bara att den GÅR INTE ATT TA BORT! 
Jag kan inte tugga tuggummi och jag kan inte tugga över huvud taget. Det känns som om jag har grus och spikar i munnen och det är obehagligt att ha någonting som man inte kan ta bort själv! Det känns som en igel eller nåt som sitter fast och inte går att ta bort! TÄNK ATT JAG SKA HA DEN I TYP 1-2 ÅR !

Nu byter jag ämne... Idag hade Anton sitt kalas. Han hade bjudit alla 3:or i sin klass. Det var ca 15 stycken ungar här då. Jag hade lovat mamma att hjälpa henne med kalaset... och snacka om att det var omöjligt att få dom att lyssna. Alla bara skrek och sprang runt, brottades eller bara stog och skrek helt sjukt! =S XD Jag fatta inte hur jag klarade av att få ordning på dom!?

Det är alla fall skönt att det är fredag idag. Jag längtar bara att få sova ut imorgon... Har lust att titta på en film men jag vet inte om jag orkar =P ?
Jag har velat sätt en film som heter "Rånarna" hela sommaren men det har inte blivit av.

Aja måste typ gå nu ska kolla om någon rolig loggat in på msn...? Hoppas det... //: En trött tjej... Som är bäst. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: