Detta har jag inte bloggat om...

Onsdag den 31 mars:
Idag stannade jag johanna, josse, aida och amanda kvar i skolan. Vi jobbade med den där dumma No uppgiften som skulle ha varit inlämnad på tisdagen egentligen. Men jag började på tisdagen istället XD I alla fall vi stannade kvar i typ 1 timma sen drog jag och johanna och aida till globen och käkade på donken. Där åt vi lite... Jag tog en mellan pommes och en cola. MUMS Sen såå ville jag ha en liten glass också. MUMS MUMS :P XD Innan vi gick så hittade vi en 6:a i sebra fond-väggen på donken... Det tyckte jag var lite coolt så jag var självklart tvungen att ta en bild på den. XD HAHA Och så byggde jag och johanna ett jätte fint berg med våra brickor det tyckte vi va lite småkul medans aida bara tyckte att vi var lite barnsliga HAHA XD


6:an som vi hittade XD                                                   Johannas och mitt brick-berg XD

 

MIN DONKEN MAT XD: Liten Cola / Mellan pommes frites / och kethkup XD XD XD

 


Tisdag den 30 mars:
Idag hade typ alla hårkris i skolan. Då kom jag på att det kunde vara den internationella hårkrisdagen. Så nu vet alla att den 30/3 är det den internationella hårkrisdagen. Kom ihåg det till nästa år... XD

Sen på lunch-rasten var jag, johanna, josse, aida & amanda ute på fotbollsplanen. Vi satte oss i ett av båsen och där hittade vi ett fönster elr nåt som vi kom på att vi kunde klättra in i. Vi förskte flera gånger men såklart var det ju jag som kom in först i fönstret. XD HAHA Dom andra kom också in sen. Men det dröjde en stund innnan johanna kunde testa klättra in i fönstret. Men sen klarade ju hon det precis som vi sa. :P


 
Alla löste väll sina hårkris problem på sina sätt men       Här sitter jag i det lilla fönstret HAHA XD
Johanna löste det på ett Johanna sett.
En riktig Johanna specialare HAHA XD


Tack & hej från mej .... <3333333333333333


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: