Blögg dah...

Asså jag har typ totalt tappat lusten att blogga men jag antar att det har väll till när man har en blogg... Jag menar varje dag när man vaknar kan man ju inte skutta upp i sängen och dansa runt i rummet och sjunga "jey nu ska jag blogga jippi" HAHA XD

I alla fall jag sitter nu i mitt rum och chattar lite med kompisar. Har precis tillbringat typ 2 timmar av mitt liv till att baka pizza som man gör så ofta -.- Det vart ganska gått men nästa gång blir det nog att jag går till pizzerian om jag ska äta pizza XD

På söndag ska jag stå och reprensentera våran skola tillsammans med 3 andra kompisar det ska bli "JÄTTE KUL" HaHa men vad gör man inte för sin kära skola... -.- föresten går man ju sista året nu så då måste man ju vara snäll... XD

Aja ska väll tillbringa resten av kvällen med att kolla på film och käka lite godis för att bli ännu tjockare XD :D hAHA

PS! Bilderna ligger fortfarande i min kamera för att jag är för osmart för att förstå hur den fungerar :S

See ya
C. <33333333333333333

 
En liten bild från när jag faila i vintras HAHA XD


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: