IKEA

Hej bloggen... Idag var jag på Ikea med mamma & pappa. Vi skulle köpa lite nya saker/möbler till mitt och min brorsas rum men det blev bara till mitt rum =D Jag köpte ett "klädskåp" en ny skrivbordstol och en fin lila kruka...

Vi kom hem från ikea nån gång på eftermiddan kanske vid 4 elr nåt. Jag tror jag började bygga ihop stolen vid kl 18.00 och det gick väldigt snabbt efter jag var klar med det började jag bygga ihop "klädskåpet" och gissa hur det gick... =/ Det gick bra i början men sen vart det bara värre och värre. Tja jag gjorde fel med gångjärnen till dörren typ 8 gånger och skåpet vart klart för ca 5 min sen XD och sen när jag skulle sätta fast dörren så funkade inte det... Och jag vart så himla arg jag menar asså jag har kämpat hela kvällen med att få ihop det där jä*la skåpet och så passar inte dörren asså förstår du vilken mardröm. Man tror att ett skåp är värdens enklaste möbel att sätta ihop men Näää då. Asså för att få ihop ett skåp med 4 "väggar", botten och tak är så mycket mer arbete än att bara sätta en skruv lite här och var!!!!! Ja skåpet är i alla fall klart nu... Jag låvar vill aldrig mer sätta ihop ett skåp igen... =S 


Innan vi åkte hem från IKEA så fikade jag, mamma & pappa.... MUMS



Sakerna som jag köpte =P

"Klädskåpet" - Som tog en massa tid att bygga ihop... XD

 Stol - Lätt att bygga ihop och skön att sitta i. (Även fast den inte ser så skön ut) XD

 Krukan- En jätte fin söt lila kruka. (PS! är finare i verkligheten) XD




Aja allt från mig... Om ikea Tack och hej hmm.... Just det leverpastej - Fast det är inte gott vi tar....
Tack och hej OST XD

(Snacka om tråkig humor =P)

PS!!! Vill önska alla söta människor en röd och kärleksfull alla hjärtans dag!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: