Stopp i stockholm

Nån mer än jag som hatar ersättningsbussar?! Idag när jag skulle åka till skolan så var det typ mer än en 500 m lång kö till bussen som ersätter den gröna linjen.... HAHA jätte kul XD elr inte..... Jag vägrade och ställa mig i den kön så jag tog en annan buss till ett annat ställe och skulle ta en buss (som ersatte gröna linjen) därifrån istället.... Jag kom dit typ ca 8.45 och sen stod jag där och väntade på att en buss skulle komma till kl 10.30. Så jag stod i 1 och en halv timma på samma ställe och väntade på att en buss skulle dyka upp så jag kunde komma till en skola som BORDE VARIT STÄÄNGD!!!!!!!!!!!!!!!! Till slut ringde jag pappa och frågade om han kunde skussa mig till skolan som han som tur var kunde....
Så jag kom till skolan kl 10.50. Sen var jag i skolan några timmar och sen så skulle jag åka hem...

När jag kommer till busshållplatsen där bussen för gröna linjen ska gå hittar jag Johanna som stått där i en halv timme och väntat på en buss som man kunde få plats i. Det hade tydligen kommit 3 st prop fulla bussar (och då menar jag propfulla) när det skulle ha kommit 10 st egentligen. Sen kommer det en buss till och den var också propfull så vi fick vänta på nästa, igen. Nu hade vi stått och väntat i typ en halv timme så Johanna och jag bestämde oss för att nästa buss som kom skulle vi bara med. Så när den kom gick vi till dörren längst bakoch lyckades pressa in oss i smeten... Sen kom vi fram till högdalen och lyckades pricka in våra andra bussar vi skulle med precis. HEHE 

Om det händer mig samma sak imorgon att jag måste stå i 20 minus grader och vänta på bussen i 1 och en halv timme så åker jag hem igen det är bara så.... Då struntar jag i skolan.... HATAR ERSÄTTNINGS BUSSAR!!!!!
 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: