Tja....

Hej bloggg..... Nu är veckan över elr om man kan säga så när man bara varit i skolan en dag (Idag) XD =P

Ja idag ´var jag ju som sagt i skolan... Det kanske låter lite förvånande men det var så tråkigt att vara hemma asså jag saknade alla vännerna i skolan =P Ja vi hade prov och seminarium idag det gick aa sådär =/ Hehe Men jah lyckades svara på några frågor i alla fall... Vi hade prov i So och seminarium i No... Asså jah tycker att det gick bra tills i slutet då vår No lärare avbröt mig genom att börja prata om nåt dumt "äpple" ... Jag snackade ju inte ens om äpplen XD aja sen slutade vi då åkte jag runt lite hjälpte en släckting att handla och sen åkte jag hem... Men när jag kom hem följde jag med mamma och brosan för att lämna honom på nån fest ??? Sen stack mamma och jag till centrum och shoppade lite... Hehe köpte en sjal (det kommer bilder i helgen) =P

Och nu sitter jag här och skriver i bloggen... Så såg min dag ut men för att kortfatta hela min vecka så blir det så här:

Monday: Ledig....
Tuesday: Friluftsdag.... Skridskor såklart XD Hehe och Teatern.
Wednesday: Ledig igen =P
Thursday: Sjuk =´(
Friday: Skolan + shopping m.m.

Saturday: Hehe är i morgon... XD
Sunday: Hehe aaa vad kommer efter imorgon....  I över morgon.

Ja ni märker ju att jag har lite tråkigt just nu... Hehe.

Dagens dialog:
- Välj en dricka. Men kom ihåg det är inte bra att dricka Cola!
- Ja jag vet jag hade inte tänkt att ta Cola...
jag ska ha fanta istället....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD

Okej slut för det här inlägget men fortsätt läs i bloggen det kommer nytt lite då och då...
Kram C.M blogg <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: