Skönt med fredag... <3

Hej... Nu är det äntligen fredag. I vanliga fall skulle jag säga att det är skönt att veckan är slut men jag ska till skolan imorgon igen. Vi måste vara i skolan imorgon för att min skola ska ha öppet hus, PÅ EN LÖRDAG!.        Jätte kul =/ (elr inte)
Men annars har det bara varit en vanlig skolvecka. Hade NO-prov idag på morgonen det gick sådär. Efter lunch hade jag johanna,simon och amanda snöbollskrig. Johanna var nog den som var mäst snöig själv hamna jag i snön några gånger.

På teatern fick vi första delan av vårt nya manus... Vi har jobbat med pjäsen sen i höstas och nu kommit på att den va för lång så vi har kortat ner den. Så nu har vi 3 månader på oss att lära oss dom nya replikerna.

Aja ska nog gå nu skriver kanske mer sen....
//: C.M <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: