Äntligen SLUT!!!

Hej där... Nu sitter jag ännu en gång vid min kära blogg och skriver förhoppningsvis till någon som vill läsa mina fina ord...

ÄNTLIGEN ÄR ALLT PLUGGANDE SLUT!!! Idag var sista dagen för att plugga i skolan... SOMMARLOV :D Elr aa nästan i alla fall... Vi har ju fortfarande inte slutat skolan men nu har vi bara relax-dagar kvar NICE XD

Idag då... Satt och pluggade under förmiddan med sara o matilde, sen tröttnade jag på det så jag och johanna satte oss på en bra plats där vi kunde digga till lite musik... Och kom på lite knasiga idéer HAHAH Det var kul...

Bara en av våra knäppa idéer att försöka klappa till detta...
Och på köpet får man enormt många skratt attacker... HAHAH XD

bom klapp bom klapp di klapp  bom bom klapp bom di klapp di klapp bom bom klapp bom di klapp di klapp
bom bom klapp bom di klapp di klapp

Trie with me here we go

bom bom klapp bom di klap di klapp

thats right

bom di klapp di klapp bom bom klapp bom di klapp di klapp

(HAHA Ett internt skämt HEHE)

Efter det så gick vi och käkade lite lunch som var överraskande nog ganska god HEHE :P Sen stack jag och matilde och dansade lite utanför skolan HAHA Vi fick lite publik oxå XD
Sen var vi tvungna och gå in för jah hade svenska prov... Jag tror det gick bra :D
Efter provet slutade vi väll egentligen men jag stannade kvar i ca 2 timmar...

På detta vis spenderade jag dom :)

- Första 45 min spenderade jag med att göra klart matten ... :/ Inte kul HAHa

- Sen spenderade jag kanske 5 min till att packa ihop mina dyrbara saker
  (elr så slänger man bara ner de i väskan) HAHA

- Sen gick jag ut dansade mer utanför skolan i ca 15 min
  (men den här gången bakom ett hus för dom andra tyckte det var pinsamnt) HEHE :P <3

- Efter att ha gjort det spenderade vi ca 20 min på att snacka om allt möjligt :P

- Sen dom sista ca 35 min fotade jag och johanna lite :D <3 Fint dom vart Hihi :P

- Sen drog vi och käkade lite pommes o glass... MUMS :P

Det var lite från idag dåra...

See you later alligator... For a wile crocodile... Haha vad kul det var då (not) HiHi :D

Kram C. <33333333333333333333

PS! Bjuder på lite sommar-bilder / De 2 första bilden är speciellt tillängnad till Johanna som är nu 15 år!!GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!!!

            












Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: