Äntligen Sommarlov! :D

Idag var det en underbar dag... SKOLAVSLUTNING!!!! Alla har självklart längtat och såklart även jag... Vi började ca 11 och sen slutade vi väll ca 11.30 Hihi

Efter vi slutat drog jag och Johanna till Therese Johansson Rojos minnes plats SORGLIGT :( R.I.P Therese... Men innan gick vi och plockade blommor med våra vita fina kläder i det gröna gräset.
Där fick vi värkligen sommar känslor... :)

Eter att typ gått i 2 timmar med klackskor hade man lite ont i fötterna men johanna hade nog mest ont HAHA stackarn... Aaa sen gick vi mot tuben och åkte hemmåt... När jag kom hem stog de en smarig tårta och väntade på mig på bordet på uteplatsen... Som jag min brorsa och min mamma genast började "smaka" lite på när jag kom hem... Mums säger jag bara... Man fick värkligen den där riktiga sommar känslan...

Tårtan tog jag 2 bitar av och sen efter vi suttit i solen en stund gick vi in och såg
"Vi hade i alla fall tur med vädret, igen!" den var rolig men personligen tycker jag att 1:an var garanterat mycke roligare :D

Resten av eftermiddan tog jag det bara lungt... Och nu skriver jag här om denna dag HiHi :P

Åt precis en tårtbit till av den smarriga tårtan MUMS !!! Men ska väll snart sova...

Kram C.

Bilder...




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: