Aww...

Sitter nu här och kollar på nåt tråkigt program som heter "kungliga sagobröllop" just nu handlar det om ett kungligt bröllop i danmark, prästen har typ snackat i 20 min ... <jobbigt> men ni är det reklam skönt HAHAH <33  Nu undrar säkert du? hmm varför sitter man o kollar på det programet om det är så ENORMT TRÅKIGT för?????
Ja det undrar jag också men jag har tråkigt så därför gör man saker som är tråkiga... okej det där lät helt fel så jag tycker vi lämnar det ämnet nu...

Fast har ingen aning om vad jag ska skriva om nu... Hmm...
Okej jag kommer inte på nåt men aja...
Det här får vara ett sånt där enormt tråkigt inlägg som ingen värken orkar elr har lust o läsa. <så jah slutar nu>
HAHA XD

Kram C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: