OMG Fjortis

Hej hej igen... ännu en gång sitter jag här vid min lilla dator o skiver till min kära blogg o bla bla bla...
Aja har nu suttit vid datorn ett tag o kände att det var dags för ännu ett inlägg i bloggen HiHi :P Satt just o kollade in några fjortis-bloggar säger bara det OMG Gör inte om igen XD Jag har inget emot fjortisar men det är bara det ibland går man för långt med stilen... HAllå skulle alldrig kunna vara fjortis, det måste kräva ett enormt självförtroende om man ska klara det... Inget för mig... HAHA o dom som känner mig vet nog det HAHA...

A ska snart ta nåt att äta Hihi gick typ upp vid 12.00 idag så det är väll dags för lunch nu... hmm.... Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer då... 

Ses..
Kram C. <3333

PS! Bjuder på en liten bild från sommaren 09

  


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: