Perfect timing...

Okej... Jag har sommarlov och skulle hitta på en massa kul saker med kompisar m.m den här veckan och vad händer då?! Hmm... Publiken undrar? Jo man blir försyld!!! Så man får skippa alla roliga saker och istället sitta hemma o titta på film som man redan sett typ tusen gånger... Sitta vid datorn och kolla på saker som man redan tittat på tusen gånger... Och så får man självklart leva på soppa, te o glass... Jipppi säger jag bara... Jag vill ut och träffa kompisar m.m HALLÅ SOMMARLOV!!!!

MAN KAN INTE VARA FÖRSYLD PÅ SOMMARLOVET!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja idag har jag gjort aa det som jag redan sagt kollat på film, käkat soppa, drukigt te och nu sitter jag vid datorn vilket roligt sommarlov elr vad säger ni??!! Det ända jag inte gjort nu är att käka glass men det kommer jag säkert göra idag också... Asså jag hatar värkligen att vara försyld :( Snyft...

Men jag har nu bestämt mig för att försyld elr inte JAG SKA UT!!!!!!!!

Så vad sitter jag här för HEJ DÅ :D

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: