Puss pa er <33

Nu sitter jag vid datorn efter att ha gått runt en stund och undrat å funderat på vad jag skulle göra...

Idag har det varit en av dom bästa, roligaste, sommrigaste dagarna Helt enkelt en dag som man inte vill glömma bort... Vi var o såg en film med skolan och sen slutade vi... Jag , Johanna, Aida o Josse stannade i stan och hade det helt enkelt riktigt skönt... Inga tider och passa, inga läxor o göra, inget dåligt väder som förstör allting var perfekt... Och det som var det bästa med allt var att jag fick dela alla dessa underbara minnen med mina underbara kompisar... Puss på er ... Johanna... Aida... Josse <3333

Min dag började med filmen... Sen åkte vi och köpte mat på donken för att sen gå och äte i en park... Hihi... Sen var vi såklart tvungna att pröva alla saker i parken HAHA :D Det var det bästa ju, man kan ju inte vara i en park utan att leka lite... :P
Vi gungade o sa weeeeeee
sen cyklade vi o sa lite små cyklar kanske :/
sen körde vi bil o sa brumm brumm :D
Sen snurrade vi på en sån där snurr grej och sa hjälp snurrigt :S
sen ville vi hoppa hage men den var avstängd, du vet så man trycker på on o off knappen HAHA XD

Sen gick vi vidare och lämnade vår kära park :(
Josse åkte sen hem och jag o johanna o aida fortsatte gå mot vattnet...
Vid vattnet...
Tog vi ett fot bad o sa brrrr kallt :S
Tog fram kameran o tog massa snygga foton o sa stå si stå så XD
hejade skrikande flak bilar o sa whoooooooooooooo :)
Snackade o sa ...hemligstämplat...
Skrev ett flaskpostbrev utan flaska... Ingen kommentar... :/
Sen var vi tvungna o´gå hem ...

Detta var den mest perfekta dan med dom perfekta personerna ... Puss pa er... <333333333333333333

Kram C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: