Städa elr Ha kul?

Fundera det kan man göra en hel del... Elr så kan man bara göra saker vilket jag brukar välja...

I alla fall i dag spenderade jag dagen till att typ inte göra ett enda dugg... Nice X) Det var länge sen jag tog en dag att bara ta det lungt på... Jag skulle egentligen spenderat dagen till att storstäda rummet men istället sov jag halva dagen och sen satt jag vid tv:en och datorn en stund... Sen spenderade jag resten av min sköna dag till att spela lite på gitarren och skriva klart en låt... :D En skön dag är det jag väljer...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Är lite trött men vill inte sova... Ska kolla upp lite saker till morgondagen kanske elr så gör jag det inte... Få se... Hihi...

Ses
Kram C. <3333333


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: