Earth Hour 2010

Igår mellan 20.30 och 21.30 var det årets Earth hour. Hur många släckte sitt hus? Jag och min brorsa valde att släcka alla lampor med mera så vi satt i mörkret och spelade Fia med Knuff HAHA XD Det var ganska kul... :P

Förut var det en jätte stor grej (tror jag) För typ alla släckte sina hus då. Men nu bryr sig typ ingen längre alla värkar tycka att det är larvigt. Men jag vill inte vara orsaken till att våran planet nån gång går under elr nåt. 

Det här är från ett sms:
Nu är årets Earth Hour över. Jag vill påminna dig min vän om varför vi släckte ner våra hus. För att rädda våran jord och våran framtid. Om du släckte ner elr inte spelar ingen roll utan det bevisar bara att man bryr sig om jorden. Men skicka detta till dina vänner som en påminnelse att vi har en planet som vi ska ta hand om.

- Detta sms stämmer eftersom det är ju vi som har ansvaret för jorden så den här "Earth hour" spelar egentligen ingen roll den är bara en liten grej som hjälper jorden, och oss på traven men det finns mycket mer man kan göra för våran planet om man bryr sig. Så det räcker att man vet om att man ska ta hand om Jorden. Men det är ännu bättre om man gör något för jorden också...

Detta inlägg var ganska tråkigt men om du vill visa att du bryr dig, kan du gärna kopiera och klistra in texten från sms i din blogg.

Kram från C. <333333333333






Snacka om att jorden hänger i dina händer... XD


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: