FALUN <3

Hejsan igen... Igår kom jag hem från Falun. Vi har varit i Falun med skolan i en vecka. På måndags morron gick bussen från skolan kl 8.00 man var ganska trött men det var roligt att komma iväg till Falun som man längtat efter så mycket.... I falun hade jag hemkunskap, träslöjd, bild & No. Sen så var resten fritid. På fritiden kunde man typ kolla på film, baka, gå och bada, grillkväll, åka skidor & vara med på pulka rejs. Man var typ tvungen att göra två saker... Jag var med på pulka rejs och bakade. Jag och emma van det långa rejset med tiden 19 sek... (stolt) XD

Jag hade kul i Falun i alla fall fast man lyckades bli blöt också... På grillkvällen kastade Lewander och Erik mig och Johanna i snön flera gånger. Mina jeans var helt genom blöta när vi kom in. HAHA jag hade ingen kännsel i låren och fötterna heller. XD

På torsdagen hade vi ett ute pass... Vi skulle åka långfärds-skidor. Det ´var faktist jätte roligt att åka speciellt i backarna... Visst jag ramlade några gånger men jag är faktist stolt (med tanke på att det var första gången jag åkte) XD Men det var i alla fall jätte kul att åka. Vi skulle ha åkt på fredan också men vi hann inte. =(

På torsdags kväll hade vi discot som vi alltid har i Falun. Temat var Hipp Hopp och R&B. Discot var inte så kul det blir bara tråkigare för varje gång. Det var roligare förut när det inte var några teman. =P Men jag, Johanna, Aida, Josse och Amanda var där ändå och försökte göra det så rligt som det gick... Vilket gick sådär. HeHe XD
Men det vart ok i alla fall... 

Sista kvällen i Falun var typ alla i våran korridoren uppe från typ 2-6 på morgonen det var ganska roligt. Fast jag gick in och sov efter ett tag... Sen dan efter på No-lektionen höll jag, Madde och Johanna på att somna... Vi var så trötta att på rasten satt vi och sov på golvet utanför No-salen HAHA XD

På bussen hem satt jag med Johanna och Madde vi satt typ och åt mina chips, kakor och mitt godis hela vägen hem MUMS! Tja kanske var vi lite feta då men det var ju på bussen (så det räknas inte) HAHA XD
Jag somnade i typ 20 min när vi typ precis börjat åka... och madde och johanna somnade typ i 40 min i slutet av resan... HEHE =P Dom var jätte söta när dom sov... <3 =)

Resan tog typ 3 timmar för vi åkte kl 12.30 från falun och var framme typ 15.10 =P
Sen fick jag skjuss hem av Madde... Från när jag kom hem och resten av kvällen typ halv sov jag för jag var så trött. Sen så somnade jag typ vid 23.00 igår... och det är inte likt mig... JAg var värkligen helt slut... HAHA XD

Det var roligt i Falun jag längtar redan tills vi åker till Falun igen <3 ...

Några bilder från Falun:







 












Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: