Länge sen + Lov!

Nu har jag börjat blogga igen... Sorry allihopa som har saknat mina inlägg här på bloggen. Jag har haft ett tillfälligt upphåll med att blogga för jag höll på med en grej till skolan som jag var tvungen att bli klar med så jag har inte haft tid... XD Men nu är jag tillbaka igen!!!!!! Jipppiiiiiii =D Okej en aning töntigt men aja orkar inte fixa till det... XD
Veckan har varit jätte kul... Det var roligt att träffa alla kompisar efter lovet... Och i tisdag (tror jag är inte säker) Var jag och Johanna lite trötta på att jobba efter lunch så vi vart lite flummiga elr vad man ska säga...
Jag ville läsa Dannes berättelse men Johanna fick för sig att jag inte skulle det utan att vi skulle gå runt och läsa på alla skyltar (elr vad det heter) i skolan. Vi började sen ville jag läsa den där berättelsen men johanna tog den så jag började jaga johanna och försökte ta den... Sen slutade det med att jag satte mig på golvet... Då drog Johanna runt mig på hela planet i skolan genom att dra mig i foten... 
JAG VET ATT DET LÅTER GALET MEN SÅ KAN DET GÅ NÄR JOHANNA OCH JAG ÄR TRÖTTA OCH INTE ÅRKAR  JOBBA... HEHE XD 

I alla fall ... Det var så skönt att ha sportlov och jag hittade på en massa roliga saker under nästan hela lovet...
Liten snabb titt på vad jag gjort ... XD PS! räknar med helgen innan lovet också...

Fredag: Jag och Aida sov hos Johanna. Vi hade sååååå Kul! Asså vi måste göra om det... =P
Lördag: Jag var hos Johanna halva dan sen åkte jag hem och tog det lungt och kollade lite på melodifestivalen på kvällen... XD
Söndag: Var hemma fixade lite i mitt rum & tog det lungt m.m.

Måndag: Jag var hemma sov länge och gjorde inte så mycket...
Tisdag: Jag åkte med Anton & Mamma och bowlade... Det gick ovanligt bra för mig... Elr bättre än gången innan. Sen gick vi runt på stan och kollade på massa krims krams m.m. Det var jätte kul... HEHE =) Sen gick vi och drack varm choklad och åt hemgjord glass på nåt glass-ställe i stan. Elr mamma drak kaffe men det är samma sak. XD Vi hade kul i alla fall =P
Onsdag: Jag och mamma åkte till mormor i bålstad... Jag hälsade lite på mormors fågel... Putte =P
Torsdag: Jag åkte med Anton & Pappa och Bowlade (igen) Det gick inge bra för mig den här gången... HEHE XD
Sen gick vi till chokladfabriken och fikade. MUMS =)
Fredag: Var jag hemma skulle ha varit med en kompis men det vart inte av så jag var bara hemma...
Lördag: Jag var med Angelica. Vi var hos mig och fixade bloggar... Sen spelade vi Sims 2... =)
Söndag: Jag var hemma och njöt av sista dagen på lovet... Elr inte riktigt för jag var tvungen och sitta och jobba med en grej i svenska som skulle in i veckan efter lovet (v.10).

 
Bild 1: Mina och Johannas handavtryck i snön <333333
Bild 2: Allt vi handlade när vi skulle till Johanna... Det var precis att vi hade pengar till allt =P

 
Bild 1: Det vi hade under kvällen i Johannas rum... Men det vart även över så vi åt det till frukost!
Bild 2: Tacos gjorde jag, Aida och Johanna till middag hos Johanna...

 
Bild 1: På hem till Johanna... Det var mörkt då... :P
Bild 2: Mina söta och snygga bowling skor från tisdagen XD HAHA

 
Bild 1: På Bowlingen från Tisdagen... Det vart en spärr tror jag =P Det var såå nära att det vart en Strike XD =P
Bild 2: Mitt bowlingklot som jag hade på tisdagen...

 
Bild 1:Ställningen för serie 2 från Tisdagen! PS! Jag vann allting HEHE =P
Bild 2: Det vi fikade efter bowlingen i tisdags... XD


Mormors fågel Putte =P


årkar inte skriva mer nu... så Fortsättning följer imorgon i Sportlov Del 2... XD =P

God Natt.
Kram <3 C.

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: