Roligt i Stan

Hello allihoppa...
Idag har jag varit i stan med mamma och Anton. Vi kom till stan vid ca 14.00 och gick och fikade lite före vi gick och bowlade. Jag tog en kyckling macka, mamma tog en tonfisk macka & Anton tog en kokt korv och en kokosboll.  
Efter det gick vi och bowlade... Jag vann!!!! (Jippi =P) Jag fick totalt 172 poäng... Och i snitt 57... =P <33333
Sen gick vi runt lite på stan
Vi hittade några riktiga roliga affärer... Sen gick jag till frissan och fixade en riktigt cool frisyr XD

Vi avslutade sen dagen med att mamma, jag och Anton hittade en affär där dom gjorde hemlagad glass och
varm choklad, och då var vi såklart tvungna att gå in där.... HEHE XD

Jag tog: En bägare med 3 kulor, med smaken Hallonsorbe/ med smaken Mörk choklad/ med smaken Vanillj.
Och en stor Varm choklad med grädde...

Mamma tog: En bägere med 3 kulor, med smaken krusbär,vindbär/med smaken Vanillj/ med smaken Kola,Vanillj (elr nåt =S Kommer inte ihåg vad den heter?)
Och en Kaffe Latte (elr nåt)

Anton tog: En bägare med 3 kulor, med smaken Hallonsorbe/ med smaken champanj (Nånting mer)/ med smaken kola,vanillj,choklad,nötter (elr nåt =S Kommer inte ihåg vad den heter?)
Och en stor Varm choklad...

Snacka om att vi var mätta efter... Det vart som våran middag eftersom kl var nästan 18.00

Sen gick vi förbi några skylltfönster och kollade lite, sen ville Anton kolla på några fiskar som finns på en resturang så vi gick dit...

Efter allt detta åkte vi hem med tuben... =P

När vi kom hem testade vi våra saker som vi fyndat under våran skojjiga dag... Jag åt lite potatismos och falukorv till "riktig middag" Bara för annars blir jag hungrig inatt... Tog en avokado också...
Nu sitter jag bara vid datorn och chattar lite och skriver här...

Bjuder på några bilder från idag:


Dom snygga skorna jag hade när vi bowlade... XD HEHE tror jag ska ha dom som vår skor.... XD


Jag på bowling banan... =/

Ännu en snygg bild på mig på bowling banan.... XD =P


Där vi bowlade =P

Det bowling klotet jag andvände =P <3


Från serie 2... Det gick sådär =P =S =) <3

Glassen och den varma chokladen som vi åt upp... HEHE =P MUMS <3

Fiskarna på resturangen... =P <3333


Det vart kanske lite mycket Lila hos frissan men det får duga XD
Vad tycker ni komentera...!!!!! <33333 XD XD XD XD XD

Måste gå nu...
Kram från C. <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: