A nice day in school...

Hej där... Som ni ser är det en ny header som syns ... Vart ganska nöjd om jag får säga det själv... :D

Idag var det en riktigt nice day in school... Vi var några som fick åka till fjärilshuset och gå runt där bara... Vi åkte vid nio elr nåt och sen så samlades vi för att sen gå ner till vattnet för att sitta i gräset och äta våran mat... Det var jätte kul :D Hihi sen plockade några fram sina system camero som vi självklart började ta foton med, sen kom vi på att vi kunde köra burken (jag vet lite barnsligt kanske men det var jätte kul!!!! Så vem bryr sig?! HAHA) Så vi lekte, fotade, pratade och vissa doppade till och med fötterna.

Men dan var inte slut än. Efter vi gjort allt det där så bjöd våran lärare oss på glass och så satt vi bara och åt glass, snackade och skrattade...

Om man ska sammanfatta allting så hade vi helt enkelt "en riktigt skön dag i skolan"... Hihi :D
"A nice day in school"...

Nu måste jag gå men innan det bjuder jag på några bilder från idag :P Jaaaa!!!!!!....





Kram C.M blogg 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: