En rolig dag på söder.

Igår tillbringade jag hela min söndag på söder lopisen som är i hela söder. Det var jättkul. Jag och mamma åkte in dit och sen gick vi runt där i säkert 6 timmar... Det var jätte kul... Efter att vi gått där en stund vart vi hungriga så vi gick till ett café och delade på en ost & skinka paj med sallad. MUMS! :P
Sen fortsatte vi. Jag köpte inte så mycke men några saker i alla fall... :D

Sen gick vi och tittade runt och letade samtidigt efter en som vi känner som skulle stå där nånstans men vi hittade henne inte :( Så vi tittade lite till och sen nästan precis innan vi skulle åka hem så kom det några med jätte stora trummor och en kille med rockring. Dom spelade jätte bra på trummorna och han med rockringen dansade XD HAHA det var kul.
Efter det köpte jag en "flaska Fanta" i en kiosk. Sen gick vi till "Vivo" och köpte varsin "magnum mystika" för 10:- styck (Billigt) och åkte hem... 

Den här dan värkar inte så kul men var man där var det GRYMT kul... :D

Jag bjuder på lite bilder :P



De med trummorna Jätte bra!... :D


Min "Magnum Mystica" MUMS! Haha M.M.M.M = fyra m-ord på raken XD Torr humor XD :D

Ses puss C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: