Tips.

Here I am! Har inte haft tid på ett tag att blogga har haft massor att göra... Sorry. =/
But HERE I AM....!!!!

När man har tråkigt så har man såklart tråkigt HiHi :P Men nu har jag några tips som kanske kan göra det lite roligare elr tips som i alla fall fördröjer den tråkiga tiden HAHA XD
Okej ...

Tips...

1. Sätt dig vid datorn och spana in www.Carrmizz.blogg.se HAHA XD Såklart XD

2. Messa en kompis och skriv något fint... (Jag lovar det blir att man messar ens stund och vips så är kl jätte mycket HAHA)

3. Sätt på datorn och chatta med kompisar gå in på nån rolig sida m.m...

4. Gå till närmaste affär och köp en stor god glass (det förkänar man nån gång ibland)

5. Ta fram lite läxor elr jobba lite med skolarbete. (Jag vet det är tråkigt men vadå?! du har ju redan tråkigt så då kan du lika gärna göra lite nytta. Pluss att du får bättre betyg :) HAHA)

Det var några tips från mig orkar inte komma på fler nu HAHA XD

Ses <333333333333333333333333
Kram C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: