Tja tja... <3

Hello my reader... Nu är jag tillbaka, I´am back know. Efter att ha haft maaaaaaaasssor att göra i skolan och efter att inte ha någon tid över efter att jag pluggat så har jag inte haft tid för min fina lilla blogg... Är även på G med att göra en ny header som snart är klar... Jippi :P

I alla fall... Idag är det fredag... Haha. Jag slutade skolan och sen hoppade jag på tuben med några kompisar och tillbringade min tub-resa med mycket skratt... HAHAHAHA. Sen gick jag Sara, Matilde och Rojina runt i centrumet och kollade in lite kläder, solbrillor, väskor m.m. (Kommer säkert skriva om min "VäskJakt" mer sen... XD
Efter att ha gått i Centrum i typ flera timmar (har ingen aning om hur tiden gick så fort) så bestämde vi oss för att gå hem till mig... Vi satte oss vid datorn och surfade lite.

Vid datorn:

# Kollade runt bland några nära & käras bloggar... Hihi :)
# Kollade in några grymma låtar på youtube
# Kollade in nyheter på face...

Ja allt det där vanliga... (snacka om att vi "kollade" mycket). Sen satte vi oss ner och skapade en blogg åt mina underbara twin friends <3.
Den vart jätte bra om jag får säga det själv... 

Sara & Matildes blogg: www.twinteens.blogg.se Besök gärna och se även mitt underbara verk som jag gjorde idag XD Snacka om egoistisk... ´HAHA XD

Aja har lite saker som jag måste fixa i helgen :P

See ya

Kram C. <3333333333

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: