12.40 Somna vid datorn.

Igår när jag höll på med ett inläg somnade jag på något konstigt sätt framför datorn så allting som jag skulle lägga in igår kmr idag. / Sorry :S

Torsdag:
- Hade lektioner.
- Övade för musiken.
- Övningskörde i skolan runt runt o runt på planet. Grymt kul HAHA XD
- Träffa johanna senare på donken.
- Åkte senare till johannas träning.
- Sen sov jag hos johanna = Gr8 (Y)

Fredag:
- Gick upp 5.30 hos johanna det var grymt skönt. (Y)
- Åkte till skolan.
- Övade för musiken.
- Hade NO seminarium. Fick VG+/MVG- (Y)
- Åkte hem och tog de chill med en kopp varm choklad i min hand.
- Gick ut en stund mötte några sköna tjejer (som ja inte kände egentligen)
tänkte följa med dom på fest hos grannen men var för trött.
- Skrev en låt.
- Somnade sen vid datorn.

Idag:
- Vaknade väll vid 10.30.
- Övade på gitarren
- Sitter nu vid datorn
- Ska snart äta frukost
- Sen bär det av mot centrum för att köpa present (Y)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: