17.27 Tråk

Nu äre så att jag sitter här hemma o har grymt tråkigt jag lovar att snart blir jag så där jobbig så att jag kommer att irritera alla bara för att jag har tråkigt... Men ska försöka att låta bli.

Skulle behöva plugga men det vill jag inte ...
Skulle behöva städa men det orkar jag inte...
Skulle vilja äta godis men då blir jag tjock så...
Skulle vilja sms alla på hela jordklotet för att få något att göra men det blir kanske lite dyrt...
Skulle vilja titta på en film men jag kan inte bestämma vilken...
Skulle vilja dampa loss men då kommer alla att hata mig...
Skulle vilja resa jorden runt bara för att kunna säga att jag gjort det men det är ju värkligen något som man kan bara göra sådär på 5 minuter...
Skulle vilja ha värsta röjar festen, men det går inte idag...
Skulle vilja gråta och tycka synd om mig själv men då är jag självisk...
Skulle vilja ha MVG i flera ämnen men det skulle innebära massa hårt arbete...
Skulle vilja bli känd bara för att slippa behöva tänka ut ett jobb att jobba med...
Skulle vilja kunna trolla för att då slipper jag skriva alla dom här sakerna och bara göra dom istället...
Skulle vilja sitta snacka skit om någon bara för att det är kul...
Skulle vilja göra typ ALLTING MEN JAG HAR SÅ J*ÄVLA TRÅKIGT SÅ ALLTING GÅR INTE ATT GÖRA BARA... Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

C.
PS! Humör: Ja ... VAD TROR NI XD


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: