00.04 Japp

Tja tja bloggen... Wow där vare fjortis varning! Men aja... Min dag var faktist väldigt rolig även fast det var en tråkdag med NO o SO på schemat :/ Men idag var faktist dagen helt okey :P

I morse sa började Eva prata om den där Israel o Palestina grejen som skulle typ ha lämnats in för ca 2 månader sen Haha... Så det var bara för Sara, Matilde o mig att sätta oss ner och skriva den... Som tur var vart vi klara ganska fort, så jag kunde fortsätta dagen med att "plugga". Lite senare var jag me Jenni och sen hade jag en sån där "jätte rolig" föreläsning som vi alltid har varje onsdag o fredag... Uch blääääää hatar dom det är nästan omöjligt att inte somna på dom... Hihi....

Lunchen var jätte god idag, kors i taket, det var typ tandorikyckling med ris... MUMS Sen vart det en liten rast med Johanna o Julia som vi tillbringade på planet med att göra sälen på golvet (alltid lika kul) men Johanna vann :(  Inte glad för det... Det är inte mitt fel att jag inte kan göra sälen :/

Sen såg vi någon So film i arenan... och under sista delen av filmen slutade det med att Jenni somnade i mitt knä, jag somnade lutad mot väggen och Viveka somnade/vilade bradvid oss... HAHAHA :S

Efter skolan hade jag kör m. alla andra som oxå har kör. Okey det där lät helt störm men i alla fall kör hade vi i alla fall. Och efter kören provsjöng ja o Johanna för ett solo. Det var jätte kul. Hihi mycket skratt vart det i alla fall...

Aja men nu ska jag fixa för imorgon... Innan jag plågar er med att skriva en bok... 

See Yaa <3333

C.


En bild från idag <3333

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: