16.10 IDOL <3

Ja nu är det så här att jag just nu skuttar runt i rummet och försöker hitta lite kläder till kvällens ´"aktivitet" (misstolka inte).
Skulle åka om två timmar men det bestämdes att vi skulle ätta i stan istället så så det bär iväg till tuben om cirkus 1 tim istället :D
Vart ska jag? Ja jag ska ju till IDOL !!!! Jeey så alla som inte har något speciellt och göra kan ju slå på kanal 4 ikväll och spana efter lilla mig i publiken... :D

Är väldigt taggad inte ens min huvudvärk kan förstöra kvällen.... Shooooooowiiiii.....

Aja måste fortsätta göra mig i ordning...
Här är en bild på Idol- skylten. Kommer säkert lägga ut en bild senare på den riktiga skylten :P

See yaa                                                       PS HUMÖR: På TOPP :D
puss hej ! ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: