22.00 Tråkendag

Idag var det värkligen en sån där tråkig dag. Vädret var tråkigt, typ ingen var social och man hade ingenting att göra. Typ hela skolan var helt grå och trist och tyst. Jag tror aldrig det har varit så tyst i våran skola när det varit elever där :/ hmm.... I alla fall det kändes som johanna och jag var två små tomte nissar som sprang runt och försökte få lite kontakt med folk och skapa lite oväsen men alla bara tyckte att vi var dumma i huvet så vi körde vårt eget race genom att slänga väskorna åt sidag och köra sälen på golvet. HAHA inte så lycket för vi kom typ en meter men vad gör man när man har en "tråkendag". Bara för att göra det officiellt så finns det en "den internationella hårkris-dagen" som är den... nej jag vet inte när den är men aja...  I alla fall det finns en "internationella hårkris-dagen och en "tråkendag" som är idag den 21 oktober.... HAHA
Det här måste vara något av det dummaste jag har skrivit.... Men jag har faktist inget liv så nå får bara lära er leva med det HAHA XD...

Jo just det jag och johanna skrev en låt idag också ok alex var väll med på ett hörn o¨xå då :D Men i alla fall den går så här, jag skriver texten för jag förstår inte hur man laddar upp ljudfiler så kolla här denn är grymt bra...

munk munk munk munk munk  Muffins :||
Kakor kakor kakor kakor kakor kakor  :||
Coca Cola Coca Cola... Coca Cola....    :||
Läsk Läsk.... Läsk Läsk.... Läsk Läsk.... :||

Haha jag har inget liv så nu går jag... Hej på dig, skvaller tjej. XD

Kram <3
C.


Snyggingar <3 XD :P


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: