Grymt ...

Hellu... Idag hade vi halvstudiedag i skolan så vi slutade 12. NICE :P
Aaaa hade tänkt att åka hem och typ sätta på en film elr nåt och bara chilla galet mycket men självklart vart det inte så :(
I stället fick jag åka till mammas jobb och hämta nycklar eftersom mina ska man ju självklart "glömma" hemma    :N

Men ... (det finns alltid ett men elr hur) Men när jah kommer dit... Får jag börja hjälpa till där eftersom mamma var jätte stressad... och sen kommer man inte där ifrån eftersom alla barnen säger "nej". Du vet dagis barnen bara älskar mig eftersom man är ju så snäll och bra XD

Där rök dom lediga timmarna... :/ Sen när jag äntligen kommer hem så har min brorsa en poolare hemma hos oss som jag inte alls hade räknat med. Så jag fick ett "litet" utbrott på dom och efter några telefonsamtal och mycket skrik gick dom äntligen hemifrån.

Men resten av kvällen har varit väldigt lyckad annars. Vi fick lasange till middag. Jeey :)

Nu ska jag fortsätta inte göra så ...
Bye bye

C.

En skojjig bild <3 Hehe :P


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: